Bakken

I lördags tog hela "gänget" sig till danmark, bakken.
Har bara varit där en gång tidigare och det var LÄNGE sedan.

Det var en underbar dag. Första riktigt soliga dagen på länge uton onsdagen (hade bra väder då också när vi var på ven). Är inte den största karusell fantasten men jag blev upplurad i några stycken :) De har en del berg o dal banor och de går ju alltid an, sedan "stockarna" är ju rolig, Niklas lyckades bli rätt så våt :D



Det var Pierres födelsedag så jag hade snickrat ihop ett kort och Jessica hade bakat chokladbollar som är  lite av en tradition när vi fyller år :) I alla fall hon hade dem med sig i nån tuppoware burk. Emily kände sig lite utanför förberedelserna så hon skulle fixa ljus, eftersom hon inte hade några med sig fick hon inprovicera :)  När vi satt o åt spanade mly runt, plötsligt försvann ljuset som stod på bordet ner i hennes väska :D:D

Såg otroligt fånigt ut när vi senare kom sjungandes bärande på chokladbollar i en toppoware burk men ett vanlig stearinljus ner tryckt i en av dem :) Hoppas pierre blev glad över vårt firande!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa jag är med där nu =) Få lite tips och idéer och fråga om sånt man inte vet (vilket är rätt mkt inom detta område :P ) Men bra med kursen, det gjorde så jag fick en push framåt =) Ikväll blir det scrapping!

2007-08-08 @ 19:15:48
URL: http://cane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0