Tillbaka till verkligheten

Då var man tillbaka på jobb, efter 4 härliga veckor semester med bara slapp.

Började måla köksluckorna sista veckan men hann inte riktigt färdigt, så just nu är det kause i köket. Håller på att bli tossig :|

Känns inte som man hinner något nu mer. Man är så slut efter arbetsdagens slut så man bara fastnar i soffan när man kommer hem. Är så van vid mycket vila nu ju... Orkar inte ens scrapa.

I o för sig hittade jag på massa grejor förra veckan för att det inte skulle bli allt för jobbigt. Syrran o jag var på museumrunda en dag, en annan spenderade vi på ven, ännu en simmade jag med JK. (fast det gör vi varje tors).


Igår måndag kom syrran och jag även igång med joggingen igen. Kändes riktigt bra efter ett alldeles förlångt sommar uppehåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0