Bröllopskort :D

Yeaaay har velat gör a ett bröllops inspirerat kort ett bra tag nu och äntligen fick jag en passande uppgift :D Det vara Cicci som ville köpa ett kort av mig till sina föräldrar som har bröllopsdag nu snart :D

image169
(inte mitt vanliga kortformat 10x15 men cicci ville ha ett stort så det fick bli ett 15x15, blev i vilket fll mycket nöjd hoppas cicci och hennes föräldrar också blir det :D)

innuti har jag skrivit med en dikt som jag bara tyckte var för fin!

I nöd och lust
Litar vi på varandra
om vi i lyckans land vill vandra.
Vi skall bli ett
på alla dess sätt.
Trogna vi ska vara
för att kärleken bevara.
Sedan tar vi varandra i hand
och reser till kärlekens land.
Lyckans blomma och frukt kommer dofta
för att vi ska visa kärleken ofta.
Den må växa och gro
och bygga oss en kärleks bro.


/Marie Högberg

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart att de blir nöjda! Kortet är ju jätteläckert! Texten är så fin.....sparar den till ett senare tillfälle. Hoppas det är ok att jag "lånar" dem.

Kram Mia

2007-12-08 @ 19:01:37
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0