Tävlings bidrag...

Idag har jag två tävlings bidrag att visa upp :D

Det första är Stämpelgårdens "Blinga tänsticksask" tävling, där jag gjorde en liten ask till det här:

image175


Sedan har ju Katscrap en tävling som just nu ligger inför beskådning och vinnare avgöring :|

image173

utmaningen i denna tävling var att scrappa efter skissen:


jag valde dock att spegelvända.

Det var nästan allt för mig just nu :D


Tänkte bara påminna er....

Om utmaningen jag bjuder på så här i juletid!

Det är ju alltid kul att få visa upp sina alster i andras bloggar, åtminstonne tycker jag så och nu har ni chansen att få visa upp vad ni kan här i min :D

När jag hade målat galgar till en design skola i förra veckan kunde jag inte låta bli att ta ett foto, färgerna är bara så SNYGGA och scrappbara ;)
Utmaningen: Gör en Lo/kort eller något annat kul där ni annvänder minst 3 av dessa färger!

Skicka ditt bidrag till [email protected] senast 21/12-07!


Turkos/ Brun/ Rosa/ Orange

Kommentarer
Postat av: Mia

Söt ask! Om LO:n säger jag bara wow! Så läckert upplägg och snyggt med det blåa och svarta ihop! Testar kanske skissen nån gång. Jag har mailat dig mitt "bidrag" till utmaningen!

Kram Mia

2007-12-11 @ 15:12:16
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: HZ Design

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor ? även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

2007-12-12 @ 08:42:35
URL: http://hzdesigns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0