Fredag, Lördag, Söndag.... Midsommarhelgen!

Fredag den 22:e

Midsommar afton, även min och Niklas 3 års dag.

Jag ville helst inte fira midsommar detta året utan bara vara han och jag.
Vi försökte länge komma på något, hade tankar på bornholm eller ven att vi skulle göras något var klart, men allt kändes dyrt och eftersom det närmade sig med storm steg började vi förstå att vädret skulle vara tråkigt.
Inte väder för att cykla runt på ven,
inte väder för att köra motorcykel på bornholm,
inte väder för någon ute aktivitet alls!

I alla fall, det blev Danmark, Köpenhamn, Ströget, Öl ;)

Cowparade

(en av stickare: kossorna är med för jag ett av våra avslutande projekt i skolan var just att göra en ko, det var när hela den här grejen med utställda gästkor i storstäder började, min hade shackrutor; tyvärr kommer jag inte ihåg vad jag hade för tanke bakom. Men visst är de här underbara :D)

Några timmar på stan i Danmark råkar jag stöta på våra grannar!
Vi följde med på deras plan som bar av till Tivolit, mer Öl!
Hade underbara timmar med min Älskling, grannar och andra vänner helt plötsligt. Middagen vi åt lite senare var ingen tabbe den heller.


en liten puss vid vattnet.

Mycket bra midsommar/ 3års dag ;)


Lördag den 23:e

Började slött, avslutades trött.

När spriten lämnat våra kroppar och rastlösheten hoppat på, satte vi oss på bågen för att ta en sväng. Det blev en LÅNG dag. Men mysig.


Abbekås


Söndag den 24:e


Jag och syrran körde o hälsade på Mormor och Morfar i stugan.

* Fick frukost, åt tre rost mackor med majo och rostbiff... Mmm


rosten :P

* La de sista bitarnapå puzzlet syrran fick i Julklap, har laggt lite då doch då när man hälsat på.
Lustigt att vi la sista biten idag, exakt ett halv år sedan vi lade första ;)

image35
inget vidare motiv... men nu är 1000 bitars pusslet sista bit lagd!

* Spelade boul med Mormor o sis

image36
jag vann inte! Mina är de tre längst bort från lillen! I en jäkla rad utan annledning eller nytta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0