Affirmationer!

En peppnig, precis vad alla människor kan behöva imellan åt! Läste om detta på swescrapbook där de hade en utmaning som gick ut på att jan gkulle göra peppningsidor/bok/alster eller LO! Jag nappade direkt och satt med denna utmaning hela gårdags kvällen! Blev riktigt nöjd med resultatet! Jag gjorde små kort i storleken 8*5 cm! Ska visa upp dem så fort jag kan!

Tycker alla borde göra sådanna kort! Man blir ju så glad när man tittar på dem!
Kanske gör sådanna kort i julklapp... Tänk vad glad man blir av att få kort där det står hur bra man är och att man är omtyckt m.m :D:D

Tror det blir årets julklapp!
Förra årets julklapp var reflexband!


Kommentarer
Postat av: Mia

Så där ja´...nu är du med på min bloggrunda =)

Såg också denna utmaning på Swescrap och ska förmodlingen göra den.....men inte just nu. Årets julklapp? Varför inte?

Kram Mia

2007-11-09 @ 14:31:04
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0