Det blev helt svart!

Vår kväll, Niklas och min skulle bestå av film o mys. Niklas fick välja den första filmen "resident evil 3" blä enligt min mening., Sedan var det min tur en tramsig komedi... blä enligt Niklas. Tur att inte filmsmak spelar så stor roll i ett förhållande för då hade vi legat risit till. Efter många om och men går jag med på att vi ser Niklas val först...

När första filmen var slut skulle jag snabbt kolla facebooken och lite annat innan det var dags att sätta igång nästa...

ZAPP sa det och bilden på tvn försvann, ljuset, Niklas dator, rautern, allt! Det var borta försvunnet ... Jag sprang osäkert trevande ut till Niklas som stod i det mörklagda köket, tittade frågande på honom och han på mig.

Jag: "vad tusan hände?

NIklas: "Tror strömen gick ;) men jag tyckte just jag hörde någon borra "

Niklas gick ner på gården för att kolla om där var någon annan som hade ljus. Alla! Typiskt! Bara vi! Vi försökte trots vetskapen om att kl var 21.05 en lördags kväll ringa hyresvärden. Yeah rigth att någon svara :| Efter lite paniker och svordomar fick jag lungnat ner mig! Inte mycket att göra åt den här skiten! Men shit all mat i kylen och frysen! F**K !! Jag som va på bulltofta i torsdags o fyllde frysen! Hoppas det inte är så klyddigt som om någon borrat i vår strömsladd, låt det vara enklare fixat än så!

Visst vet jag att ström är viktigt i mitt liv. Jag står helt fast vid att jag inte skulle klara mig särskilt länge utan.
Men ush fy vad drygt det är när det bara dör för en.

I alla fall fick jag öppna den dammiga lådan där det ligger lite spel. Ett Uno blev av dammat och använnt för en gångs skull på hmmm... 1år eller 2! JAG VANN! Niklas ville inte spela fler gånger. Ner i lådan igen... Yatzi fick också se en mörklaggd lgh mitt i stan. Mysigt var det i alla fall med massor av tända ljus och liten skvätt vin. Allt för att hålla humöret uppe nu när det inte blev slö tittande på film. Utan oron över mat o dator tid!

Jag vann även i Yatzi, jag skulle ha lagt mig då skulle jag kanske fått honom o spela åtminstonne en runda till. Jaja han var ändå trött och jag har ju min Lille Labtop ( I LOVE U för du har bästa standbay tiden ever). Tur bor jag i stan och det är inte bara jag som har trådlöst ;)

Får spara lite på batteriet till i morgon vet ju inte när detta blir löst!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad glad jag blev när jag tittade in och såg den fina layouten du gjort med mig. Tack! Och tack för igår, det var så väldans trevligt. Puss mitt hjärta

2007-11-06 @ 09:46:33
URL: http://www.kungsilvia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0