En hel hög!

Vilket kort skapar humör jag varit på de senaste dagarna... Bara pruducerat som en galning.. Haft lite beställningar + många kalas nu, så det har  bara varit bra :D Tyvärr kommer jag inte vissa dem fråns efter helgen.. så ni nyfikna själar får tåligt vänta :D

Har på sistonne inte kännt att jag haft några roliga foton att scrappa! Vet inte vad jag ska göra, några tips?
Brist på bilder har jag inte, tror det ligger närmare 5000 bilder på min dator, men inget tilltalar mig! Jag vill ha något nytt!

Ska lägga mig o läsa lite nu! Natti

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, vad glad jag är att du hittade till min blogg. Det gjorde ju att jag hittade hit! Jag måste få säga att jag blev mycket imponerad av både dina LO:s och kort! Härliga skisser också! Vill gärna återvända hit för att "snatta" lite idéer....är det ok att jag länkar till dig på min blogg?

Kram Mia

2007-11-09 @ 10:45:43
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Lisbet

Nu är jag på en ren inspirationsrunda ? har lite bråttom så jag rusar mest igenom din blog idag.

Ha det gott.

2007-11-13 @ 10:41:48
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0