"Pretty Subfrau"

Var på teater med Niklas igår =)
Lockade honom med att det blir restaurang före... det blev Köttfondue! Nästan ett helt år sedan vi åt det sist. Det var nämligen på min födelsedag förra året, som snart är här igen.. :D 1½ vecka kvar!!

Till baka till gårdagen: "Pretty Subfrau" En  föreställning på "teater terrier" i Malmö.
 image102

Med tre kvinnor (Svensk, Finsk, Norsk) i strålkastarljuset, en man som satt och spelade med till alla glada galna sånger/låtar de sjöng, några enstaka gånger gör han entré i själva teaterspelet med passande kommentarer m.m. Det bjöds på massor och åter massor av sex anspelningar, mycket skratt och galna påhitt, flera gånger spelar de med publiken och slänger kommentarer som "F*N va ni är sexiga, Jag älskar DIG, Wow låt mig få se på dig ´m.m" åt oss. Med den hoppande handlingen från ena piken till den andra, gav den efter sig olika spår i ens tanke. Flera gånger kände jag mig illa till mods även om jag skrattade hjärtligt, klart jag skrattade jag kände ju igen MIG och att se någon spela upp det var både pinsamt och lättande på samma gång "JAG ÄR INTE ENSAM om att ha varit kär och misslyckas totalt".

Mycket glad att jag såg artiklen om denna föreställning i tidningen i torsdags förra veckan och att jag inte bara bläddrade vidare, den var helt klart sevärd! Tyvärr för er andra som inte hann men skulle vilja var det sista föreställningen i Malmö igår, men den fortsätter i Danmark...

Kommentarer
Postat av: Carro

TACK!!! :D Äntligen vågade jag haha =) Nu har ja kommit på vad Swap är också, gud va kul det verkar! Har du verit med i någon sådan än? Kram!

2007-09-04 @ 21:12:15
URL: http://cane.blogg.se
Postat av: Lisbet

Det finaste ljuset silar ner i höstfärgerna och jag söker lite inspiration till en idé om en ny layout. Har tittat runt och njutit av dina. Tack för att du visar upp dem. Ha det bra.

2007-09-07 @ 14:34:46
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0