Glömda kort...

Såg att det var en del kort som total glömtsbort, tänkte jag kunde visa dem idag tillsammans med dagens grattis kort som är till mormor!

Jag hade ingen annig hur jag skulle gå till väga idag, tror det ligger och trycker en liten scrapblock :( Men jag gick in på kortskissen bloggsida och fick ihop ett till slut...


skissen såg ut så här...




Ett ganska gammalt kort det här, tror jag gjorde det till en av syrrans kompisar...


Ett kort jag gjorde till cicci för ett tag sedan, TEMA: prinsessa!


Sedan till slut ett kort min svärmor bad mig göra till hennes bror.


Text:
60år har nu gått,
titta tillbaka på det goda du fått.
Låt dig sedan glädjas åt
vad livet har kvar att ge och låta dig se.

Som en liten bonus: En Lo jag gjorde i förra veckan...

image293


Kommentarer
Postat av: Mia

Underbart foto på syrran! Härlig layout med, gillar enkelheten. Prinsess-kortet är bedårande!!

Kram!

2008-04-13 @ 11:01:19
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Lina T

kanonfint kort! Roligt att bloggen kan inspirera.
Imorgon kommer det en ny skiss :)
kram

2008-04-13 @ 12:41:41
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0