Dålig på att uppdatera

Har en del foton på Lo´s som är gjorda på kameran men har inte orkat fixat in dem i datorn. Har fastnat lite i en läsperiod nu :D Så istället för att tända datorn som jag brukar ligger jag och läser en stund! För hoppnings vis tar jag mig snart själv i kragen och visar mina senaste LO´s. Skisser är min största inspirations källa nu för tiden... Som ni kanske märkt :D Hittade till Silwerstars skissiga sida för några dagar sedan och har lyckats skapa lite efter några där. UNDERBARA SKISSER!

Nu måste jag läsa några kapitel innan det är läggdax!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, ta dig i kragen nu och fota lite layouter så vi kan få lite inspiration. =) Håller med om Silwerstars skisser.....grymt läckra!!



Kram!

2008-08-19 @ 12:31:08
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0