Allt eller inget

Jag är en periods person och kan komma på massa roliga ideér som jag måste göra, i 1 fall av 5 hinner jag till och med testa min ide innan inspirationen runnit ur mig. Lite så blev det ju med mitt projekt med Utmaningsbloggen "Scrappa1ord". Jag ville jätte gärna köra på denna ide som jag haft ett tag. Då jag vet hur jag är ville jag inte blanda in massa andra människor "DT´s" vilket kanske var tur som det ser ut nu. Dock hade jag gärna velat fortsätta med utmaningbloggen men fick uppmuntrande komentarer från två scrappare! Tack!! Men vet inte om det är värt att lägga energi på något som jag inte vet blir något av. Så lägger i alla fall det på hyllan nu över jul och ser om jag blir peppad att komma igång med det nästa år!

Här är i alla fall en LÓ jag gjorde för ett bra tag sedan hos Fia. Gillar att den är så stilren!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller fullständigt med...stilren och snygg! Synd att det inte blev större respons på ordbloggen. Jag hade tänkt att hoppa på men det blev aldrig så. Om du fortsätter efter jul så tänker jag göra slag i saken! Det är ju så bra med utmaningar!



Kram!

2008-12-17 @ 16:59:44
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0