Andra häftet

Jaha då har man snart redan jobbat en hel vecka efter två härliga lediga veckor, back to the reality!
Men min scrapparanda har kommit åter med basta!! Har gjort två LO´s som jag är super nöjd med en till scrapaddicted utmaning och en till swescrapping utmaning så ni får lugna er lite innan jag visar dem här :D Så länge kan ni kika in i mitt andra klara mini (10x10 cm) häfte. Denna gången är det bara några bra och välvalda citat och ordspråk! Mycket nöje...

Framsida...
image228

Första öppningen...
image229

Helt uppslagen...
image230

Kommentarer
Postat av: Mia

Det märks att du är i ett flow just nu....du e grym!

Kram!

2008-01-11 @ 17:50:39
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0