Älskade sol!

Mycket har hänt sedan sist. Jag har försökt ta vara på alla sol timmar som varit möjliga dock blev det kanske för intensivt till slut! Nu måste jag tyvärr hålla mig borta från solen då min hud försöker lämna mig :( Jag som alltid annars är så noga med att smörja in mig!

Vi har äntligen fått städat den gammla lgh:en som vi stjutit upp till sista minuten. Vi har dock lite saker kvar att hämta i källar förådet! Nycklarna ska lämnas imorgon!

Som ni förstår har jag ännu inte kommit igång att scrappa som tidigare... Kommer antagligen när jag börjar jobba på Måndag igen!

Jag har shoppat som en TOK de sista dagarna i alla fall :) LYCKLIG och GLAD över rea priserna!

Klänning - Lång färgglad
Klänning - mellan svart
Klänning - Mellan Ljus
Linne - Svart
T-tröja - Blå
Kjol - Svart
Kjol - Vit (samma modell)
Shorts - Knä Jeans
Jeans - Mörka
Kofta -Vit
Tröja - Grå
Bikini - Färgglad
Accesoarer:
Armband - Svart Matt
Armband - Svart Blankt
Halsband - Svart
Halsband - Svart
Halsband - Trä
Örhänge - Svarta
Väska - Svart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0