Lever bland kartonger....

... i förgår letade jag i en kvart efter min deo!

Tycker jag packar upp kartong efter kartong men ändå tar de aldrig slut!
Har lyckats få ihop en liten hörna där jag börjat packa upp scrapsaker, fick till och med gjort en LO igår :D Känns som evigheter sedan!!

Såååå skönt att äntligen bo i den nya lgh:en i alla fall! Nu mera bor vi på tredje våningen med balkong och utsikt över hustoppar och träd (tyvärr lite höghus i bakrunden " men de går ju att PS:a bort ;)") tidigare fick vi välja mellan att se på en asfalterad innergård eller titta ut på en av Malmös längsta och troligen bland de mest trafikerade väg.

Utsikt från balkongen...


Kommentarer
Postat av: Mia

Heja photoshop! Härlig utsikt ni har!



Kram!

2008-07-18 @ 12:37:02
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0