Utmanad...

...av Linda


Beskriv först reglerna
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
*Sova längre än 06.30 – lätt avklarat!

*Måla sovrummet i nya lgh:en – Gjort! Skit Nice krämig färg...
*En sväng in om MIO – med nöje =)

*Göra flytt kort – Jippie lite scrapping

*Sen Myskväll – I love SEMESTER!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Elak fråga till en guldfisk som mig, kommer inte ihåg vad jag gjorde förra veckan ens.

Men jag var 11år så jag gissar att jag var på nått läger kanske??


Ställen du bott på?
*Med min mamma i en 2.a när jag var liten plutt.

*Med min familj i en 3:a några få år.

*Med min familj i ett hus i Fosie, uderbar trädgård nästan stor som en fotbollsplan.
*Tillsammans med min älskling i en 2½ på Värnhem, Malmö i 3 år.

*Påväg att flytta in i vår ny köpta lgh  en 3:a, två kvarter från den gamla.

 
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
* RESA, RESA och RESA lite till

* Fixa mitt absoluta drömhus.
* Hjälpt mina nära och kära med lån och sådant trist.
* Starta min egen buissiness.
* Skänka till olika organisationer.

Känn dig utmanad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0