Scrappaket

Vilket dunder paket jag fick från Scrap-room igår. Tok älskade "alla fyra paketen". Dumma jag tänkte inte på att fota dem så fick låna en ful bild från deras sida... Titta och njut!



Sedan hade jag ju gjort en för mig "större" beställning hos Jane, Scrapaddicted. Massor av nya underbara papper från Heidi Swapp två paket härliga thickers som jag bara inte kunde låta bli + lite annat smått och gått som jag inte kunde låta bli att lägga i korgen ;)

Så det var rena scrap- material festen för mig igår! 

Något uppigande, som verkligen behövdes nu när räntorna går upp och vi just köpt lgh! 
Men fin e den och jag lääängtar tills vi ska flytta in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0