Wiiie något nytt :D

Det händer inte mycket i den här scrapverkstaden för tillfället! Lite flytt kort och små pill möjligtvis men annars kan man tro att jag är på semester... Dock inte än :( Nä då vi har bara hela lägenheten i kartonger och lite annat smått "S**T" över allt (blir tokig) så jag har ingen vidare lust faktiskt... scrappingen för mig brukar vara avkoppling men just nu känner jag mig bara stressad vid min favorit plats!

Men idag kan jag i alla fall visa en LO sedan förra veckan som kom med på Swescrapbook´s sida idag.

Jag scrappade efter en jätte läcker skiss...






Kommentarer
Postat av: Mia

Supersnygg LO!! Förstår att den blev publicerad. =) Hoppas det lugnar ner sig snart så scrappingen blir avkoppling igen!



Kram!

2008-06-23 @ 22:46:47
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0