Sammanfattning...

Hade en jätte trevlig scrapkväll i Torsdag  med Fialia och gulligullan!

Såg att gulligullan utmanat mig....

1. Gör du kort eller scrappar?
Scrappar mest, men gör gärna kort när det är någon som fyller år eller någon ber mig :D

2. Favoritfärg som du gärna använder?
GRÖNT, kan jag bara inte leva utan !!

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Knappar!! Just nu genomskinliga!!

4. Vilket är ditt bästa köp? Det är nog skärmaskinen, utan den hade jag inte varit där jag är idag...hahaha Men visst är den toppen!

5. Finns det något du ångrar att du köpt? Det mesta jag köpte första månaden.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Nära och kära, de är dem man vill föreviga!

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?
Scrapbooking mm.

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka? En hel drös.... fialia, gulligullan, peterlina, joggemia, sockergrynet, webmosterhelene, carina lindholm, m.f.

9. Vad/vem inspireras du av?
Man hittar inspiration på många olika ställen t.ex Utmaningar som skisser eller något annat kul, andras bloggar, annonser, ett snyggt foto....

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för, vad skulle du köpa då? Ojoj, alfabet i olika former! Kan man inte ha för mycket av!

Utmanar:

Joggemia (en som gör avtryck genom komentarer ;D)
Fialia (fast att du dock redan blivit utmanad)
Någon annan som vet att de smyger omkring här med jämna mellan rum? JAG UTMANAR DIG OCKSÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, vad kul att bli utmanad! Lovar att svara på frågorna imorgon. Intressant att läsa lite om dig och ditt skapande. Jag blir så glad när du nämner mig som en av dina favoritinspirationsbloggare!

Kram!

2008-03-16 @ 20:30:52
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0