5 pack med kort


Jag gjorde ett litet paket av kort beställningen Mormors vännina Ulla gjorde för ett tag sedan. Tyckte det blev himmla tjusigt att slå papp om det :) Så här såg paketen ut....

image311

Så här såg korten jag gjorde ut, tyckte det var rätt svårt att få till olika stil på alla fem... Använde mig en del av kortskissen.se´s skisser de lagt upp genom tiderna.


Och som tack för att hon gjorde n sådan "stor" beställning gjorde jag ett bokmärke till henne...
Då jag sedan tidigare fått reda på att hon gillar blått försökte jag skapa i de tonerna. Mårkte att jag inte direkt var rik på papper av denna färg :|
image312

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jättesnygga kort och läcker inslagning!
Kram Kicki

2008-05-02 @ 08:39:43
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Mia

Så fina kort!! Det blåa kortet med stjärnan blev en klar favorit....liftvarning!! Snyggt att paketera kortet också!

Kram!

2008-05-02 @ 19:09:43
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0