Tillbaka!

Vad underbart det varit med lååång helg! Kan inte påstå att jag gjort mycket men gjort en del viktigt som att vilat, träffat en del vänner, samla krafter, scrappat och scrapshoppat :D

Har dock inte hållt till så värst mycket här, men det är ju ganska lätt uppdaterat :D

En kul sak gjorde jag igår, städade och gjorde i ordning kring scrappbordet och fixade i lådor. Det blev KANON bra! Fotade naturligtvis efteråt så senare ikväll kankse jag lyckas lägga upp en bild!



Sedan är det ju lite som gjorts till Scraputmaningen: Som i Lördags t.ex. då var det ju skissdax och det var min tur att bidra med skissen...



image319

Kommentarer
Postat av: Mia

Älskade denna skissen! Kan du inte göra fler! =)

Kram!

2008-05-05 @ 21:49:10
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0