Annonsering

Jag är en riktig Elvis fan, inte gamle trogne Elvis som säkert är bra han med utan jag tänker på elvisthecomic och detta vet ju min kära mor så hon var så snäll och köpte en av hans böcker, som jag naturligtvis redan hade i min samling! Så nu har Ni andra Elvis fan (som inte har hela samlingen) chansen att köpa en av hans senaste böcker för ett lite billigare pris. Om inte ni gillar honom kanske någon ni ska ge julklapp gör, så varför inte passa på ;)

Jag önskar 75:- + frakt för följande bok


om ni är intresserade mejla mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Mia

Kikar bara in för att önska en trevlig första advent!



Kram!

2008-11-30 @ 11:56:37
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0