Jädrans!

Skulle skriva ut lite foton igår eftersom det är scrapmys hos Gulligullan idag, i alla fall var GUL patron slut! Gaaahh alltså kunde jag välja mellan att skriva ut dem i svart och vitt eller skita i att skriva ut! Det blev det andra! Det sura är att jag hinner inte köpa nya patroner och skriva ut några foton nu bara för det. Får väl nöja mig med de 100st bilder jag redan har kaserat 10-12 gånger men drar med mig varje gång ändå...



Mitt bidrag till föra veckans "Veckansskiss"




Något kul...

Min rygg känns som om den är på väg att bli bättre... HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Cool layout! Såg den minsann på Veckans skiss! =) Skönt att det känns bättre i ryggen.



Kram!

2008-11-09 @ 22:28:14
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0