Tisdag = Ny skiss på VS

Som alla andra Tisdagar är det ny skiss hos VeckansSkiss idag (tisdag). En av mina favvo skissritare (görare, makare, skapare eller vad ni nu tycker passar bäst) Joggemia är huvudet bakom dagens VS skiss :D Jag tolkade den så här...



Vinterhalvåret är en ganska tråkig foto period och här märker man att mitt fotolager börjar sina. Att scrappa något som fäegpennor hör inte riktigt till vardagen i mitt hobbyrum! Tur är det nu betydliget ljusare, varmare och roligare att både både vara ute och fotografera!

Ha en skön dag i Solen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för goa ord! Alltid lika kul när någon gillar mina skisser! =) Grymt snygg tolkning också! Orange är läckert!



Kram!

2009-04-22 @ 10:58:56
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0