Vilken morgon...

När väckarklockan ringde hörde jag den som i min dröm, vaknade inte. När jag väl vaknade förstod jag inte alls var jag var eller vad jag gjorde där. Jag visste inte om det var Lördag morgon eller jag var tvungen att gå till jobb. Efter fem minuter av sinnesförvirring vaknade jag nog upp på riktigt, jag förstod att jag hade försovit mig och att jag var tvungen att ta mig till jobb. Jag gick upp och ringde, för att meddela att jag blir lite sen. Det går många signaler och tillslut svarar en kvinna som låter lite yr, jag tror att dt är min mamma (hon jobbar på samma jobb och svarar bl.a i telefonen) så jag frågar varför hon låter nyvaken och varför hon är där... bla bla jag går på rätt rejält innan kvinnan frågar om jag vet vem jag ringt till! Jag tittar på mobilen och inser att sista siffran i nummret är FEL! Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag ringt så tidigt (kl. 7), typ undrat vad hon håller på med m.m. Tur för min skamsna själ sa hon att det inte var någon fara! När jag slår nummret till jobb tittar jag extra noga att jag fått med rätt siffror :)

Kommentarer
Postat av: Myamia

hihihihihi härligt! sitter här och får dagens första skratt ;) sorry ;)

2009-04-23 @ 10:44:01
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Annyt

Haha...sååå skönt av dig!!

Det är en sån grej som jag oxå skulle kunna göra..

2009-04-24 @ 11:37:47
URL: http://annyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0