Berlin

I kväll kl. 21 står jag på parongen i Malmö och väntar in mina vänner. Kl. 21.30 hoppar vi på natt-tåget som ska ta oss till äventyren i Berlin!!

Har aldrig tidigare varit i Tyskland (tror de andra har) så det ska bli en ny destination på kartan (skulle vilja ha en karta där man kan pricka in önskare och genomförda resemål).

På Söndag tar vi återigen natt-tåget fast hem igen. Det kommer vara en trött Kate som dyker upp på jobb vid 9. Tåget kommer in vid 8 (jag börjar egentligen 7). *PUST*

Här är i alla fall vad som väntar ....

bild från nätet

Är det någon som har något som man borde göra/se när man är där?

Hoppas så klart på en kanon helg!! Både för er och mig ;)

Kommentarer
Postat av: Linda/Gulligullan

Ha det så mysigt vännen! ♥

2009-08-27 @ 10:43:55
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Hoppas ni fick en trevlig helg! Berlin är en fin stad. Jag var där 1991 och 1992 men det har säkert hänt mycket där sedan dess i och för sig. I december ska vi dit igen och fira min fars 60-årsdag. Det ska bli mycket trevligt.

Kram

2009-09-01 @ 13:56:15
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0