Paket till mig...

Gaaahaaa vad jag ÄLSKAR October Afternoon! Kunde inte låta bli att lägga en beställning i Fredags efter att ha kikat på Lindas papper under Torsdagens scrapträff... Och idag äntligen låg där en lapp och väntade på mig innan för dörren när jag kom hem!! När jag hämtat paketet hos vår otrevlige postombuds man och slitit upp det innan jag kommit innan för lgh.s dörren :), kunde inte sluta titta på de underbara papperna och de fantastiska journaling-lapparna...

Det värst är nu att OA idag visar upp sin nya kollektion! Kommer dö i väntan!

I alla fall fick jag en extra smäll av inspiration av mitt paket :)

Och jo jag må vara lite knäpp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0