Vad händer?

Nytt år, nya planer, nya möjligheter :)

Vi har ÄNTLIGEN börjat lägga energin på att göra i ordning arbetsrummt  "scraprummet". I helgen köpte vi ny arbetsyta ca. 3,4 m 80 cm djup bänkskiva som vi pimpade med sladdhållare och skruvade fast en kontaktlänga med 7 uttag (eller 8) de är iof. mest tänkta till Sambon då jag är så snäll och låter honom sitta vid 1,4 m av bordet :)

Sedan har vi satt upp en liten smalhylla och ett hängrör som jag redan har fyllt till max! Skulle gärna via hur det ser ut om inte jag fått för mig att pyssla så fort bordet kom på plats. Nu ser det ut som min vanliga katastrof fast snäppet värre.

Har i alla fall kommit igång att skapa detta året också :)

Kommentarer
Postat av: Lily/Marie

Men så härligt! Det är ju jätteviktigt att ha en bra pysselplats, skönt att ha ytor.

Har du stansat mycket med plattformen till Revolution? :-)

2009-01-08 @ 19:27:35
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Mia

Wow...3,4 m arbetsyta. Låter underbart! Hoppas vi får se mycket skapat här i bloggen när du kommit i ordning! =)



Kram!

2009-01-11 @ 18:37:57
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0