Skit gubbar!

Jag är bara helt slut och tom på skratt och glädje idag. Jag är såå trött på de gamla depprimerade snusk gubbarna som går runt på jobb och gör livet lite jobbigare för alla andra. Som insidenten igår: En av gubbstrutarna kommer förbi mitt arbetsbord med en kaka i handen. Han tappar en bit av kakan, men i stället för att ta upp den puttar han med foten biten "under" mitt bord!! Trött tittar jag efter honom lite lätt skakandes på huvudet, nä jag orkar inte tänkte jag. Istället tog jag upp och kastande hans spill! Idag är det mest klagomål, gnäll och allmänt skitsnack på dag ordningen för störarna. Jag försöker stänga öronen men ibland kommer det någon dum kommentar igenom filtret jag skapat med åren här!

Idag önskar jag extra mycket att det står INTAGEN på högskolebeskedet som snart kommer!!!


bild lånad från nätet

Kommentarer
Postat av: Mia

Sicken gubbe!!! Jag håller tummarna på att du kommer in på skolan!



Kram!

2009-07-05 @ 20:03:04
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0