Bara bröst!

Grattis till er som lagt energi på att få flasha badhuset, ni vann!

Själv gör det mig obekväm! Jag tycker det är illa nog när någon tar fram sitt sprängfyllda mjölkbröst för att amma sitt barn mitt framför ögonen på mig när jag sitter på ett fik i stan eller t.o.m. hemma hos en släkting! Mina bröst är för mig, min partner och såklart mina barn när dem ska ammas men då i skym undan, Inte för allmänheten att beskåda!

Om ni nu tycker det är jobbigt med en lös överdel köp en baddräkt, tvinga inte på dina medmänniskor din vilja att gå toppless. Det är väl olagligt att blotta? För jag anser att det är ett typ av blottande, att visa en kroppsdel (för ofrivilliga) som kan kopplas till sex!


Det finns platser där nudister kan hålla till! Varför ska ni ta över badhusen? Jag vill i alla fall inte betala och "tvingas" se era bröst!


Och jag kan inte låta bli att inte länka till detta inlägg, klockrent!


Kommentarer
Postat av: Christina

instämmer med föregående talare!!! Som sagt - klockrent!!!

2009-06-27 @ 19:40:28
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0