Inte helt med!

Känns som om jag går som i en dimma :) Tanksprid och förvirrad :) Är nog några dagar efter sedan Barcelona! Mycket som hänt på liten tid och desto mer som skulle varit avklarat! Jag är ledsen om ni blir irriterade på min nuvarande sengångs period jag ska försöka hinna ifatt världen :D

Igår var det Tisdag och ny fin skiss på VS, denna veckan gjorde jag en riktigt fri tolkning. Men det är ju det som är det roliga attdet är okej att tolka som man vill och att man inspirerats av skissen...



Kommentarer
Postat av: Mia

Grymt läcker! Visst är det härligt med friheten när man tolkar en skiss!



Kram!

2009-06-04 @ 20:53:53
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0