KÄRLEK!!

Idag är det extra mycket kärlek och värme i mitt hjärta.
Jag och Sambon"fästmannen" :) firar 5 år tillsammans idag!

Där är så många fina minnen som tittar förbi idag :)
- När jag för första gången fick möjlighet att ge dig en puss.
-När vi äntligen fick tag på en hyres lägenhet efter månaders letande och ett smörigt mail äntligen kunde vi flytta ifrån våra föräldra hem.
-När vi bestämde oss för att skaffa katt och det blev två, efter ett halv år stod jag inte längre ut.
-När vi beställde vår första resa, som tog oss till äventyren i Thailand.
-Tiden då vi spelade datorspelet WoW tillsammans.
-Vår letan efter vår första (samma som idag) bil, som jag älskar för att den är vår och sååå söt när den är nytvättad!
-Alla utflyckter vi gjort med motorcykeln.
-All kärlek vi gett varanndra, all glädje och alla skratt.
-Vår första köpes lägenhet som vi blev kärai bara 5 meter in på visningen. Att vi vann den!
- Vår "förlovningsresa" i Barcelona.
och såååååå mycket mer härliga minnen som jag har med dig!

Puss Älskling ;)


Kommentarer
Postat av: Linda/Gulligullan

Åhhh så mycket kärlek ♥ ♥ ♥ Stort grattis på er 5-årsdag!!

2009-06-22 @ 17:00:57
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Reija

Vad härligt det låter! Man borde ta tid till sådana här tankar med jämna mellanrum. Tror jag ska gå och titta tillbaka jag med (snart är det 8-årsdag här ju :).

2009-06-22 @ 20:52:09
URL: http://reijapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0