Mer från Barcelona

Här tar jag mig en titt över Barcelona från toppen av ett berg. Sanslöst vackert! Kan erkänna att det var lite oroligt att gå ända ut till räcket även om jag inte direkt är höjd rädd i vanliga fall :) Det var ganska tyft för bakom oss fanns det ett litet nöjesfält också. Lustig plats att lägga det på!

En av många vackra syner man såg, gillar kontrasten med byggnad och staden i bakrunden och såklart lite grönt!

Min älskling (fiancé) och jag! Så här blev den bästa bilden på oss tillsammans på hela semestern :D

Lite bilder på SJUKASTE bygget ever "La Sagrada Familia"


Här ett hus även det ritat av Antoni Gaudi, nog den byggnad jag gillade bäst! Mysiga former!

Sedan har vi hans park...

Efter många timmars promenade och tittande på byggnader och parker m.m blev det en god Mojito och underbar mat på en Italiensk restaurang :) (lite fel mat tycker ni kanske, men det var super smaskigt)


Doppade såklart fötterna i Medelhavet!


Kommentarer
Postat av: mariem

åh så många härliga bilder!

2009-06-06 @ 20:27:22
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Tack så mycket! Du får se till att välja en favorit och köpa den. Eller så beställer du en avmålning av ett eget foto. :)

2009-06-06 @ 21:12:19
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jättehärliga bilder! Det där "böljande" huset ser ju hur mysigt som helst ut :)

2009-06-06 @ 22:00:31
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0