Migrän


bild från nätet

Över allt annat hoppas jag att min ihärdiga huvudvärk/migrän ska släppa! I minst tre dygn har den haft sina klor runt mitt huvud och fått mig både trött, retlig och deppig. Det är ju fint väder jag vill inte alls ha ont i huvudet. Inte heller käns det bra att ta ledigt när det knappt är 1 ½ vecka kvar till den efterlängtade semestern! Just denna veckan är också den då jag lovat mina kära morföräldrar att måla om i deras lägenehet. Men i o för sig orkar jag ändå inte njuta av vädert och kan ju inte sova hela dygnet! Så jobb på jobb är kanske passande.

Med hopp om ett friskt huvud snart!
Vilket underbart väder vi har här! NJUT!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy sjutton för migrän! Själv lider jag inte av detta men känner folk som har. Verkar vara fruktansvärt. Hoppas du snart slipper skiten!



Kram!

2009-06-26 @ 19:42:44
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0