Min midsommar-helg

Jag är såååå otränad att jag skäms! Efter att ha firat midsommar med brännboll, bad och andra lekar kunde jag resterande dagar av denna långhelg INTE röra mig! Jag hade träningsverk från tårna upp till ryggens mitt! Kan ju inte påstå att jag är den som bara gör vad jag måste utan jag är den som TAR I FÖR FULLA MUGGAR! Ska det vara ska det vara ordentligt, vilket jag nu fått lida av rejält! Dess värre var att mitt lag inte ens vann :( Men vid det klockslaget när vinnaren presenterades brydde jag mig inget vidare, då var jag i full gång med att äta mumsiga jordgubbar!

Men nu är jag någorlunda tillbaka och har bara två arbetsveckor kvar innan SEMESTER!! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0