MYSLÖRDAG

I lördags spenderade jag och Sambon hela dagen tillsammans med Fia´s familj, det var en underbar dag med massa slapp, mys, bus och god mat!

Först åt vi smaskig (sen) frukost bestående av bullar från konditoriet vid oss och goda pålägg! Sedan stack jag och Fia iväg till Trelleborg en stund för att hämta våra beställningar på Scrapduon. Vi hejade lite på rara Cilla och träffade även Susanne i dörren :)
När vi kom tillbaka var det dax att sila flädersaft och portionera den, härliga 10 liter hade Fia gjort, söt som hon är fick vi en hel flaska med oss hem med mumsig saft (som redan är halvt uppdrucken :D)
Vädret hade bättrat sig och vi promenerade ner till strandden för att doppa fötterna lite, det var inte mycket folk och det var lungt och skönt!! Fia lyckades fånga både mig och älsklingen på samma foto :)


Efter att vi varit nere på stranden var vi glassugna och drog då iväg till kiosken, i närheten låg där en båthamn som vi kollade in, jag, Fia och Vincent begav oss ut längst ut på piren. Vincent som nyligen hade gips för att han brutit benet fick sitta i en gammal vagn :) Men det gick ju!


Tillbaka i trädgården grillade vi och busade :) Maten var utsökt! Och alla var trötta efter en heldag, även om det bara varit slappt :)


Tack sötnosar för en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Fialia

Jaa det var verkligen en mysig dag. Det gör vi om snart! Kram!

2009-06-29 @ 18:03:47
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Linda/Gulligullan

Åh det ser helt underbart ut!! Många "scrapable" foton ser jag ;) Puss&kram

2009-06-29 @ 22:27:29
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0