Trött

Jag bara orkar inte just nu! Kommer hem och är helt slut, ryggen värker och gör mig irriterad! Jobbigt att vara så nere när det finns så mycket att vara glad över :(

I hopp om att få mig själv på bättre humör, en lista på goda ting:

  • Jag är nyförlovad :)
  • Jag fick de efterlängtade bilderna från Jenny Sandberg i brevinkastet idag :)
  • Bilderna var FANTASTISKA!
  • Jag har färska minnen från Barcelona resan.
  • Inplanerad scrapträff i nästa vecka
  • Är snart ägarinna av en underbar tote!
  • Min mormor verkar vara på bättringsvägar
  • Jag kom vidare till Intervjun (ett steg längre i högskole drömmarna)
  • Var på intervjun och gjorde nog inte bort mig för mycket :)
  • Planer inför midsommar (för första gången ever)
  • Jag har köpt en målning/teckning (dock inte kommit fram än :| )
  • Jag gjorde en ursöt antecknings bok med Fias BIA i ons.
  • Igår shoppade jag utsmyckning till min balkong :)
  • Ikväll är det räkmys och film med Älsklingen
Det hjälpte faktiskt lite med en GLAD lista! :D
Nu ska jag lägga mig på soffan och vila ryggen lite!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas både ryggen och humöret snart blir bättre! Och så ser jag fram emot att se några av Jenny-fotona scrappade ;) Ha en bra helg!

2009-06-12 @ 20:04:31
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Mia

Vilken härlig glad-lista! Trist att du har ont i ryggen. Hoppas det blivit bättre.



Kram!

2009-06-13 @ 23:02:22
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: LottaRos

Vad härligt att GLAD-listan hjälpte!

Det ska bli så kul med scrapträff, jag längtar!

Ha en härlig söndag!

2009-06-14 @ 14:26:06
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0