Lyckorus!

Denna vecka har jag fått två super glada nyheter! Och en guldkant!

* Jag (lilla söta k8an) kom med i super coola veckanskiss gänget. Känner mig som någon i Grease som fått komma med i Pinkladies :) Kanske lite knasig jämnförelse?! Skit glad är jag i alla fall!

* Jag fick bekräftelse från super sega Hermods att jag kom in på Naturkunskap B som jag önskade! Så det blir massa plugg på fritiden nu framöver (sista veckan avslutar jag den med en Barcelona resa, så får verkligen hoppas jag klarar den).

* Två söta scrappare har frågat om de får göra lift/case på min "gammal kärlek rostar aldig"  LO. Så klart ni får! Kul att kunna inspirera! Vilken otolig glädje att ni tycker om vad jag gör så mycket att ni vill göra något liknande :D Är säker på att ni kommer göra underbara liftar/cases!

Och nu är det inte många timmars jobb kvar på denna veckan :)
Life is gooooooood!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härlig vecka med många goda nyheter :D Ha en mysig helg sötnos!

2009-03-06 @ 17:45:11
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: CamillaE

Grattis Kate! Du har så härlig scrapstil och jag älskar dina skisser!



Vi kanske ska döpa om oss till Pink Ladies. ;-)

2009-03-06 @ 21:36:42
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Mia

Grattis till inspiratörsuppdraget på Veckans skiss! Det blir skitbra med dig i teamet!



Kram!

2009-03-09 @ 11:44:51
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0