Skiss tisdag

Arkrivet sponsrade oss med ett mumsigt paket till våran DT-träff i förra veckan, idag visas skissen och våra Lo´s upp i bloggen!

Här är min tolkning..

Fick låna CamillaEs underbara QK- alfabete Washington som jag länge velat titta närmare på :D
Fialia räddade mig med två ursnygga brads (hade lämnat mina hemma då jag nästan aldrig använder dem, såklart behövdes de när jag beslutat att inte dra med mig dem :D)
Kanten på det understa prickiga pappret kunde jag göra tack vare Lindas givmildhet som gav mig bästa stansen :D
Papprena kommer från Arkivets sponsor paket.

Tack :D !!

Kommentarer
Postat av: Lily/Marie

Åh, så snygg! Älskar färgerna och upplägget och titeln och och och ALLT.

2009-06-02 @ 20:30:10
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0