VS- träff



I Torsdags var det dax för VS träff och så kul vi hade!! Jag slog nog mitt eget rekord med skapade Lo´s på en träff! Jag är ingen produktions scrappare och brukar vara glad om jag kommer hem från en träff med två Lo´s gjorda! På denna träffen fick jag gjort FYRA stycken och jag var riktigt nöjd med samtliga!!



Foto: Linda, Så här härligt rörigt såg det ut på bordet :)

I med denna träffen kommer det bli skojigheter för er läsare också! Igår lades det bl.a. ut en skisstävling som sponsras av Scrapaddictedbloggen!

Min tolknig av skissen:



Tusen tack hela teamet för en super dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiska bilder på en vacker tjej som Jenny tagit!

2009-05-25 @ 21:17:28
Postat av: Suz

Awesome design -- love the colors

2009-05-25 @ 23:33:45
URL: http://www.craftysuz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0