Lite ditt o datt

1. Hur gammal är du om fem år?
28
2. Vem var den senaste du träffade?
Älsklingen                       
3. Hur lång är du?
1650mm                       
4. Vilken var den senaste film du såg?
My sisters keeper
5. Vem ringde du senast?
Syrran           
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Fixat! Till Älsklingen
7. Vad är dagens planer?
Kvar av dagen är det bara slapp och tillfrisknad på schemat
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Sepererade
10. När såg du senast din mamma?
För några timmar sedan.
11. Vilken ögonfärg har du?
Grön
12. När vaknade du idag?
06,31 sent som vanligt.
13. Har du någon gång hittat en katt?
När jag som liten lekte i en lada, då hittade vi ett gäng kattungar
14. Vilken är din favoritplats?
Vår lägenhet! Annars är jag förtjust i Berlin!
15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus är inte så kul
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Gift, med två barn boendes lite mer söderut i ett hus.
17. Vad skrämde dig som barn?
Mörker, (fortfarande) trodde mycket på onda andar o grejor så var rädd för det mesta.
18. Vem fick dig att skratta senast?
Kan inte komma ihåg för vad men är säker på att det är Älsklingen. Han brukar ge mig en härlig dagsdos med skratt :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Hade en Fantomen historia hos mormor o morfar som liten :D
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Har just fått hem min nya fina stationära Mac efter några års förhållande med en LG bärbara.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
I pyamasbyxor eller i trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 helt nya fräscha varav två är mina
23. Har du någon gång spytt på fyllan?
Jodå det har hänt.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

I © Strumpor

25. Är du social?
Inte så verst
26. Vilken är din favoritglass?
Hihi, Piggelin är ett säkert kort som alltid funkar för min del. På sommaren blir det dock alltid Solero!

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
REST, SHOPPAT!!
28. Tycker du om kinamat?
Gjorde för några år sedan, nu tycker jag det smakar slem.
29. Tycker du om kaffe?
Ja.
30. Vad dricker du till frukost?
Kaffe och juice.
31. Sover du på någon särskild sida?
Vänster
32. Kan du spela poker?
Ja.

33. Tycker du om att mysa?
Älskar att mysa!!
34. Är du en beroendemänniska?
Jo det kan jag nog va
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, två. Dock ingen nära.
36. Vill du ha barn?
Ja, två eller tre tror jag
37. Kan du några andra språk än svenska?
Språk är inte riktigt min grej!
38. Har du någonsin åkt ambulans?
Yes på kanarieöarna :½
39. Föredrar du havet eller en pool?
Poooooool!
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Beror på vad jag fått för mig för skoj. Inredning eller hobby grejor.
41. Äger du dyra smycken?
Dyra o dyra? En del värdefulla för mig
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Spagetti föttfärsås
43. Vem är den roligaste människan du känner?
Älsklingens kompis Fredde är stört skön. Skrattar alltid gott när man träffar honom!
44. Välj ett ärr på din kropp?
På högra höftbenet, har ingen anning var det kommer ifrån
45. Vad har du för ringsignal?
Någon tråkig som följer med mobilen
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Nej.
47. Flirtar du mycket?
Lite flirt hör väl livet till
48. Vart togs din profilbild för din blogg?
Bilden som jag har på headern är tagen av sötaste Jenny Sandberg!
49. Kan du byta olja på bilen?
Byta nej, fylla på Ja J
50. Har du fått fortkörningsböter?
Ja, med morfars automatare
51. Vilken var den senaste bok du läste?

Kajsa Ingermansson – Små citroner gula
52. Läser du dagstidningen?
Bläddrar igenom den på jobb
53. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nopp
54. Dansar du i bilen?
När syrran är med…
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Haha lite svar på dessa frågor.
57. När var du i kyrkan senast?
Oj?! När en släkting blev prästvigd i våras.
58. Vad ska du göra nu?
Försöka scrappa något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0