Mest strunt

Igår blev det äntligen fart i scraphörnan och då menar jag inte den välbehövda röjningen utan den sprudlande kreativiteten ;) hihi TRE layouter hann jag göra innan jag vågade titta på klockan och inse att jag varit uppe en timme längre än jag brukar :| Jaja har man sakparlust så har man, kosta vad det vill! Tyvärr för bloggen blev det bara uppdrags LO´s gjorda, så de kommer visas efter hand!

Ikväll ska jag hem till söta svägerskan och förhoppningsvis sitter flytet fortfarande i... Annars får jag väl göra som vanligt och mest prata strunt :) haha


Letar ni just nu hysteriskt efter skisser har jag några HÄR :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt när kreativiteten sprudlar sådär! Att ha ordning i scraphörnan är överskattat tycker jag ;) En annan sak som är härlig är dina skisser - jag blir superinspirerad av dem och har än så länge skapat efter två av dem :) Ha en bra dag! Kram

2009-11-19 @ 12:30:48
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0