Datortrubbel

Inget nytt här inte förrutom att min dator KLYDDAR (i o f inte nytt men dock så irriterande)!! Den lille jäkeln blir överhettad med jämna mellanrum och stänger ner sig!! Trodde en ominstallering skulle hjälpa den arma stackaren att åter se livets ljus men NEJ! Nu är det ännu värre... Hoppas vinna på lotto så jag kan köpa mig en ny, denna gång en stationär, sååå trött på bärbar som ändå inte kan vara utan sladd!!

Har även bytat upp mig till PS4 som jag inte är riktigt vän med än. Tycker de ändrat lite på mina vardagligt användbara verktyg! Kan inte påstå att jag är glad över detta än! Får väl sätta mig o pilla med det en kväll, om bara inte datorn lagt av hela tiden!

Vinterskor är ett annat problem, har inga och behöver ett par! FRYSER om fötterna när jag cyklar till o från jobb!!! Har heller ingen anning om vad jag ska ta mig för att köpa, ingen vintersko fantast!

Något skoj att avrunda med nu då :) Igår gjorde jag årets första julkort!! Me like, eftersom jag har ett 20 tal att göra för personligt utskick sedan har vi ju mormor o mamma som snällt brukar köpa ett gäng för att stödja min hobby kassa :) Ska se om jag kan hitta någon bild på förra årets julkort tror nämligen inte jag visat dem... Kommer nog inte vara lika nöjd med deras design som jag var då...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så störigt! Jag har samma problem med min dator och har inte ens brytt mig om att koppla in den efter flytten. Kidnappar makens laptop istället i väntan på att få råd med en ny...

2009-10-14 @ 19:57:31
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Zarah

Men du - det låter som om fläkten lagt av. Min gjorde så och M installerade en ny fläkt. Vips var den som ny. Eller som nyare iaf. ;)

2009-10-15 @ 09:38:49
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Mia

Usch vad tråkigt med en dator som strular. Jögges bärbara lämnade vi in för att den bara la av hela tiden men som tur var hade vi garanti kvar. Tyvärr tog det 2½ månad innan vi fick tillbaka den. Hoppas du hittar vinterpjuks som du gillar och att du snart slipper frysa om fötterna. =) Ser fram emot att få se julkorten också. =)



Kram!

2009-10-18 @ 18:57:13
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0