Scrapbakis!

Efter en LÅNG men HÄRLIG dag igår, full av bilresa, hysteriska skratt, nya möten, stirrig shopping och scrapping är jag idag helt slö! Tack för igår, jätte kul att se er LIVE :)

Rekordträffen blev även en dag med två personliga rekord :) Jag har nu kört längre än till Landskrona och 6 st Layouter + 2 kort gjorda på 1 dag. UNDERBART!

Ska försöka fota Layouterna i veckan om solen vill vara på min sida och vara framme när jag kommer hem efter jobb. Så länge kan jag visa en annan Lo jag gjorde för ett tag sedan, helt utan krav. Blev jädrans nöjd med den :D



Nu är det film...

Kommentarer
Postat av: myamia

jättesnygg lo!!!

det känns som om jag skrivit det massa gånger nu... men det var verkligen jättekul att få träffa dig. kram mya

2009-09-20 @ 23:24:21
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0