Ett nyårslöfte

Ett av mina nyårslöften detta året är ÄT GOTT O MÅ GOTT. Med detta menar jag inte att jag ska vräka i mig godis och chips (så länge man håller sig borta från dessa är det inte heller något jag saknar) min tanke är mer riktad mot att börja träna för att må bättre med min kropp, äta nyttigt (och GOTT) jag ÄLSKAR sallad och har det GÄRNA till varje måltid. Och jag får skämma bort mig själv med goda bullar på Lördags morgonen och en efterrätt ibland. 

Tack för att jag satte detta löfte, var vad jag tänkte när jag såg detta himmelska recept!!


Kommentarer
Postat av: Linda/Gulligullan

Ett riktigt bra nyårslöfte tycker jag :)

2010-01-21 @ 21:12:13
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0