Min scrapplats!

Nu när man varit lite ledig har vi fått lite mer i ordning på vårat arbetsrum. Lovely! För några månader sedan köpte vi en stor Bokhylla från Ikea som jag har proppat med lådor, korgar och skåp för att få till den bästa förvaringen. Men det räckte inte :) så nu under julen har vi skruvat upp en hylla över mitt skrivbord också... Där jag har mina scrapsaker, sååå skönt att ha ett fritt arbetsbord utan massa saker överallt som tidigare (har tyvärr ingen bild på "the mess"). Där är fortfarande lite jobb kvar så som att dra kablar lite anorlunda, fixa sladdarna till spottlightsen m.m. Men jag känner mig grymt nöjd! Redo för ett nytt scrapår ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Det blev ju superbra!! Åh vad jag vill göra om i mitt scraprum nu!

2010-01-04 @ 10:58:05
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0