Sommar?!

En Lo som inte gör det lättare att leva i nuet! Igår föll ytterligare ca. 5 cm snö över Malmö. Idag skiner i alla fall solen men det är ändå ett helvete att ta sig fram med cykel. Det gäller att vara beredd att hoppa av och ta i med fötterna stup i kvarten!! Lite extra gnäll från en skåning som inte sett så mycket snö på ÅR och DAR!!

Som man kanske kan se på mina senaste Layouter ÄLSKAR jag BG´s serie Origins!! Här kommer i alla fall en till med material från den serien ;) Min nya kantstans och mina nya fjärils stansar blev också använda!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt att få drömma sig bort till sommar och värme :) Snygg lo!

2010-01-28 @ 12:39:13
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0