Student-kaos i stan!

I Onsdags fastnade jag mitt i en av stans utsparker, trafiken rörde sig VÄLDIGT långsamt framåt... Medans jag satt där och väntade på att få köra fram några centimeter till, tittade jag drömmande på alla studenter som så glada och lyckliga hoppade runt och skrek allt vad de kunde. Några år yngre människor som studsade upp och ner i takt till musiken på lastbilsflak. Deras glädje smittade verkligen av sig och snart tyckte jag inte det var så farligt att sitta fast i trafiken längre.

Både i Torsdags och Fredags har jag varit delaktig i studentfirande. I går var det min goa syster som glatt sprang ut och blåste i sin tutta på sin nu gamla skolas trappa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0