Julkort...

Till en början vill jag bara påminna er om: UTMANINGEN
Jag vill sååå gärna ha in era tolkningar!


Okej... JULKORT!

Jag började med första uppladdningen julkort redan i Oktober och ändå blev jag inte färdig frångs i lördags kväll! ?? Fattar inte hur det gick till?

Crille o Emma fick en tjuvtitt på julkorten i fredags och de köpte två :D Så helt plötsligt låg jag back igen, men det gjorde ingenting. Blir så glad när någon uppskattar vad jag gjort :D Tack och sorry för vinet ;)

Men nu är de skickade och jag tänkte visa upp lite här i bloggen:

Smakprov från OKTOBER:



Kort från NOVEMBER:



Sedan två tillfällen i DECEMBER:

1:a


2:a


Även en lite utvecklings karta under de tre senaste månaderna :D

KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så annorlunda och såå läckra! Så härligt att se julkort utan hÄnglar och Magnolia och andra motiv! =). Några av de här tänker jag lifta....ja, inte som julkort men andra kort.

Ha så gott och hoppas du får in några bidrag till din utmaning!

Kram!

2007-12-19 @ 08:36:45
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Lisbet

Tar mig en liten blogrunda eftersom jag inte vet om det blir någon före jul. Tack för alla fina layouter, kort och skapelser som du visat upp under året. Jag har blivit så inspirerad. Försök nu att ta ner tempot och riktigt njuta av sista advent och sedan julen.

God jul

2007-12-19 @ 14:31:13
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Fialia

WOW!! Tusen tack för det URSNYGGA julkortet som damp ner här idag. Det var lätt årets snyggaste!!

Kram!

2007-12-19 @ 16:34:54
URL: http://scrappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0