Helsingborg mässan!!

Tanken var att jag skulle tvinga med syrran... Men hon kom undan :P Skulle träna!

Okej, jag åker själv tänkte jag. Lånar Niklas tågkort! Nej den planen gick också åt skogen. Bara en väg kvar då...Niklas får hänga på!! Hade gärna kört själv om min orgentieringsförmåga inte tagit slut med malmös stadsgränser. Helt otroligt men sant. Lyckas alltid köra fel o vilse! Så det vågade jag mig inte på när det var mässa på spel..

Lyckligt nog för Niklas tvingade jag åtminstonne inte med honom in...
Men han satte kravet: endast 2timmar hade jag på mig. Så jag yrrade runt så snabbt jag kunde för att hinna få en blick på allt :D

Har förstått att det är många som sysslar med scrapping men oj, trodde inte mina ögon när så många människor samlats i helsingborg för att scrappshoppa :) trevligt!

Själv smälde jag en del :) + att jag vann :D:D I samband med inträddet fick man en lott, som för min del var en tur lott ;) Fick en påse med smått o gott och en dansk scraptidning. Nice!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

En liten mulen höstdag här, tar en paus såhär efter lunch en stund. Känner att jag behöver ladda batteriet med lite vackra sidor, layouter ett tag. Njuter verkligen av din sida. Härliga alster.

2007-10-02 @ 13:14:45
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: malwa

Grattis till vinsten och två trevliga timmar. :-)
Jag har kikat runt i din blogg och uj, vad många fina kort och LOer jag har sett! Flera är det klar liftvarning på... :-)

2007-10-03 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0